Kā samazināt svaru bez sportošanas un diētas – UZKOD GUDRI! (3. no 10 pārbaudītiem veidiem)

Dienā ir ieteicamas trīs pamatēdienreizes – brokastis, pusdienas un vakariņas ar sabalansētu un vienmērīgu uzturvielu sadalījumu. Ēd regulāri un mēģini izvairīties no uzkošanas starp brokastīm un pusdienām!

Gadu ilgā pētījumā tika atklāts, ka dalībnieki, kuri neuzkoda starp brokastīm un pusdienām, vidēji zaudēja par 4% vairāk svara salīdzinājumā ar tiem, kuri uzkoda pirms pusdienām. TAČU ņem vērā, ka pārāk ilgs laiks starp ēdienreizēm var sabotēt svara zudumu. Uzkožot tu vari labāk pārvaldīt savu izsalkumu un tas palīdz izvēlēties veselīgāku maltīti nākamajā ēdienreizē.

Ja uzkod, tad uzkod gudri!

Svarīgi ir izvēlēties veselīgu uzkodu. Izvairies no neveselīgajām ātrajām uzkodām un tā vietā izvēlies riekstus, piemēram, nesālītas pistācijas vai augļus ar maz kalorijām, piemēram, ābolus, kas  satur daudz pektīnu. Pektīns veicina sāta sajūtu un palīdz palēnināt gremošanu.

Kā samazināt svaru bez sportošanas un diētas – 4/10 pārbaudītiem veidiem

Ko tu vari darīt?

Mēģini sevi pieradināt neuzkost un turi pa rokai veselīgas uzkodas, lai izvairītos no kārdinājuma apēst ko neveselīgu.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!