Kā samazināt svaru bez sportošanas un diētas – NOSVERIES KATRU DIENU! (2. no 10 pārbaudītiem veidiem)

Četru gadu ilgā pētījumā, kurā piedalījās 875 dalībnieki, tika konstatēts, ka tie dalībnieki, kuri izmantoja viedos svarus bija zaudējuši visvairāk kilogramus. Vīrieši bija zaudējuši papildus 1,2 kg, bet sievietes 0,9 kg viena gada laikā. Pētījums arī parādīja, ka 40% no zaudētajiem kilogramiem tiek atgūti jau 1 gada laikā, bet pēc 5 gadiem ir atpakaļ gandrīz visi 100% no zaudētā svara.

Lai saglabātu vēlamo svaru, visefektīvākais veids ir katru dienu nosvērties un piefiksēt rezultātu, tas secināts citā pētījumā, kurā 162 dalībniekiem tika noteikts mērķis zaudēt 10% no sava svara. Puse no dalībniekiem ik dienu nosvērās, piefiksēja savus rezultātus un sekoja rezultātu izmaiņām grafikā,  bet otra dalībnieku puse to nedarīja. Pēc gada abas grupas bija zaudējušas apmēram 5% no viņu svara,  BET tikai tā grupa, kuras dalībnieki katru dienu nosvērās un pierakstīja savu rezultātus, saglabāja jauniegūto svaru arī otrajā  gadā.

Ko tu vari darīt?

Lai iegūtu vislabāko rezultātu:
1) Iegādājies viedos svarus, kurus iespējams sinhronizēt ar mobilo ierīci.
2) Vai izmanto parastos vannas istabas svarus – katru dienu nosveries un piefiksē savu rezultātu www.maniveselibasdati.lv  , sadaļā mani MĒRĪJUMI un seko rezultātu izmaiņām grafikā pa dienām, nedēļām, mēnešiem un gadiem.

Kā samazināt svaru bez sportošanas un diētas – 3/10 pārbaudītiem veidiem 

 

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!