Kā samazināt svaru bez sportošanas un diētas – ATSAKIES NO SALDINĀTIEM DZĒRIENIEM! (4. no 10 pārbaudītiem veidiem)

Pētījumi apliecina, ka saldie dzērieni palielina aptaukošanās risku kā arī sirds saslimšanas, diabētu un podagru.  Standarta 0,5l saldināts, gāzēts dzēriens satur 240 kalorijas vai vairāk. Turklāt šīs kalorijas nesniedz sāta sajūtu. Tas nozīmē, ka tu neēdīsi mazāk, tieši otrādi, saldināts dzēriens var palielināt apetīti. Cukurošu saturošu dzērienu aizstāšana ar nesaldinātiem dzērieniem palīdz samazināt svara zudumu vidēji no 2% līdz 2,5%.

Ko Tu vari darīt?

Cukuru saturoša dzēriena vietā, izvēlies dzert ūdeni vai garšaugu ūdeni (pievienots citrons, piparmētra). Ja izvēlies dzert 100% augļu sulu, tad atšķaidi to –  75% ūdens pret 25% sulas, lai samazinātu uzņemto kaloriju daudzumu.

Kā samazināt svaru bez sportošanas un diētas – 5/10 pārbaudītiem veidiem

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!