Kā samazināt svaru bez sportošanas un diētas? IZVĒLIES MAZĀKU ŠĶĪVI! 1. no 10 pārbaudītiem veidiem

Lai gan fiziskas aktivitātes  kopā ar veselīgu uzturu  ir visefektīvākais veids kā nomest liekos kilogramus, ir arī veidi, kas prasa daudz mazāku piepūli un var palīdzēt zaudēt svaru bez fiziskām aktivitātēm un diētām. Turpmāk par katru no 10 pārbaudītiem veidiem, kas var palīdzēt tev samazināt lieko svaru.

ĒD NO MAZĀKA ŠĶĪVJA

Pusdienu šķīvja izmērs ir palielinājies par 23% kopš  pagājušā gadsimta sākuma. Ēdot no lielāka šķīvja tu apēd vidēji par 20-50% vairāk nekā tu normāli apēstu. Lielāka porcija tevi mudina ēst vairāk, un neizbēgami noved pie svara pieauguma.

Pētījumā tika pierādīts, ka  dalībnieki, kuriem tika piedāvātas lielākas ēdiena porcijas, palielināja apēsto kaloriju skaitu par 30% salīdzinājumā ar tiem, kuriem tika piedāvātas mazākas porcijas. Ja šķīvja vai bļodas izmērs tevi mudina apēst dienā kaut vai tikai 50 kalorijas vairāk, tavs svara pieaugums gada laikā būs apmēram 2,5 kg .

Ko tu vari darīt?

Iegādājies mazākus šķīvjus un atbrīvojies vai noglabā visus lielos šķīvjus un bļodas, lai ikdienā tos nevarētu izmantot.

Kā samazināt svaru bez sportošanas un diētas – 2/10 pārbaudītiem veidiem