6 veidi, kā izvairīties no saaukstēšanās un gripas

Tuvojoties vīrusu un gripas sezonai ir vērts ieklausīties speciālistu padomos, lai sevi pasargātu no sāpēm, klepus un  drudža.

1. MITRINI GAISU. Gripas un citi vīrusi “plaukst un zeļ” telpās, kurās ir sauss gaiss. Iegādājies gaisa mitrinātāju vai vienkārši uzliec bļodiņu ar ūdeni uz radiatora.

2. SPORTO. Cilvēki, kuri ir fiziski aktīvi, saslimst daudz retāk nekā tie, kuri nesporto.

3. ĒD VESELĪGI. Šis nav laiks, kad uz sākt diētu. Kaloriju skaita samazināšana padara tevi ievainojamāku pret vīrusiem.

4. IZGULIES. Ja tavs naktsmiers regulāri ir 7h, tas 3xkāršo iespēju saaukstēties nekā, ja tu guli 8+ h katru dienu.

5. MAZGĀ BIEŽĀK ROKAS. Ziepes un ūdens nonāvē baktērijas, kas var tevi padarīt slimu.

6. VAKCINĒJIES PRET GRIPU. Pat, ja saslimsi, simptomi būs daudz mazāk izteikti.

Ja esi saslimis, lasi par 7 dabiskiem ārstniecības līdzekļiem, kuri palīdzēs ātrāk izveseļoties no gripas  

 

Avots: Health.com

 

 

Lasi par: