6 veidi, kā izvairīties no saaukstēšanās un gripas

Tuvojoties vīrusu un gripas sezonai ir vērts ieklausīties speciālistu padomos, lai sevi pasargātu no sāpēm, klepus un  drudža.

1. MITRINI GAISU. Gripas un citi vīrusi “plaukst un zeļ” telpās, kurās ir sauss gaiss. Iegādājies gaisa mitrinātāju vai vienkārši uzliec bļodiņu ar ūdeni uz radiatora.

2. SPORTO. Cilvēki, kuri ir fiziski aktīvi, saslimst daudz retāk nekā tie, kuri nesporto.

3. ĒD VESELĪGI. Šis nav laiks, kad uz sākt diētu. Kaloriju skaita samazināšana padara tevi ievainojamāku pret vīrusiem.

4. IZGULIES. Ja tavs naktsmiers regulāri ir 7h, tas trīskāršo iespēju saaukstēties nekā, nekā ja tu guli 8h katru dienu.

5. MAZGĀ BIEŽĀK ROKAS. Ziepes un ūdens nonāvē baktērijas.

6. VAKCINĒJIES PRET GRIPU.  Kāpēc arī jauniem un veseliem nepieciešams vakcinēties pret gripu, uzzini šeit.