C vitamīna nozīme organismā, deficīta simptomi un labākie vitamīna avoti

Zināms, ka C vitamīns nostiprina imunitāti, ļaujot veiksmīgi izvairīties no ziemas vīrusiem, taču pētījumi pierāda, ka tas palīdz izvairīties no kardiovaskulārām slimībām, pirmsdzemdību veselības problēmas, acu slimībām, šūnu bojājumiem un ādas novecošanās. Palīdz organismā uzsūkties nepieciešamajām vielām, piemēram, dzelzij.
Lasīt vairāk

D vitamīna trūkums, simptomi un kā to novērst

Pētījums pēc pētījuma atklāj, ka zems D vitamīna daudzums ļauj slimībai ātrāk progresēt, turpretim pietiekošs daudzums šī saules vitamīna ne tikai samazina saslimšanas risku, bet arī palīdz uzveikt jau esošās slimības.
Lasīt vairāk

6. no 10 pārbaudītiem veidiem, kā samazināt svaru bez sportošanas un diētas – Kusties vairāk!

Tavas ikdienas gaitas, piemēram, iešana, mājsaimniecības darbi utt. ir aktivitātes, kas parasti nepatērē daudz kaloriju, taču, vairāk kustoties, tu vari palielināt enerģijas patēriņu. Pētījuma rezultāti liecina, ka jebkuras fiziskās aktivitātes palielināšana var palīdzēt samazināt vēdera apkārtmēru un ķermeņa svaru, un ir nozīmīgi hronisku slimību profilaksei.
Lasīt vairāk