Maniveselibasdati.lv e-veikala lojalitātes programmas noteikumi

Noteikumi spēkā no 07.05.2025.

Maniveselibasdati.lv e-veikala lojalitātes programmas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) attiecas uz fiziskajām personām, kas ir pievienojušās maniveselibasdati.lv e-veikala  (SIA Future Medicine Group) izstrādātajai lojalitātes programmai.

1. Noteikumos lietotās definīcijas

1.1. Maniveselibasdati.lv e-veikals, kas darbojas Latvijas Republikas teritorijā, izmantojot Maniveselibasdati.lv zīmolu.

1.2. Klienta Lojalitātes profils – ar kura palīdzību tiek identificēts Lojalitātes programmas dalībnieks, un, kas nodrošina dalību maniveselibasdati.lv e-veikala lojalitātes programmā. Klients, veicot pirkumus maniveselibasdati.lv e-veikalā, var krāt punktus. Punkti var tikt izmantoti, lai veiktu samaksu par precēm Maniveselibasdati.lv e-veikalā.

1.3. Maniveselibasdati.lv klients – fiziska persona, kas ir pievienojusies Maniveselibasdati.lv e-veikala lojalitātes programmai un var izmantot Lojalitātes programmas sniegtās priekšrocības (turpmāk – Klients).

1.4. Maniveselibasdati.lv e-veikala punkti – atlaižu vienības, kas uzkrātas Maniveselibasdati.lv  lojalitātes programmas ietvaros un ir reģistrētas Klienta Lojalitātes Profilā.

1.5. Reģistrācija – veicot pirkumu Maniveselibasdati.lv e-veikalā, klients var elektroniski pieteikties maniveselibasdati.lv e-veikala lojalitātes programmai.

1.6. Maniveselibasdati.lv e-veikals ir tīmekļa vietne, kura ir atrodama šādā adresē www.maniveselibasdati.lv/veikals/ un kurā Pircējs var veikt Preču pasūtījumus un veikt maksājumus tiešsaistes režīmā.

2 Maniveselibasdati.lv e-veikala lojalitātes programmas pamatnoteikumi

2.1. Maniveselibasdati.lv e-veikala lojalitātes programma ir Maniveselibasdati.lv pārvaldīta lojalitātes programma, kas paredzēta Maniveselibasdati.lv e-veikala klientiem.

2.2. Klienta Lojalitātes profils tiek slēgts, ja tas nav izmantos divus gadus kopš pēdējā reģistrētā pirkuma dienas.

2.3. Maniveselibasdati.lv drīkst jebkurā laikā atcelt un/vai grozīt šos Noteikumus, par to paziņojot Klientiem tīmekļa vietnē https://www.maniveselibasdati.lv/mans-konts/mani-punkti/

2.5. Klients var izstāties no maniveselibasdati.lv lojalitātes programmas jebkurā laikā, nosūtot uz e-pastu info@maniveselibasdati.lv ar drošu elektronisko parakstu parakstītu iesniegumu.

2.5.1. Klienta konts tiek slēgts 10 dienu laikā pēc attiecīgā iesnieguma Saņemšanas. Lojalitātes programmā uzkrātie un neizlietotie maniveselibasdati.lv punkti kļūst nederīgi līdz ar Klienta konta slēgšanu un netiek kompensēti, izmaksājot naudu.

3.Pievienošanās Maniveselibasdati.lv lojalitātes programmai

3.1. Lai pievienotos Maniveselibasdati.lv  lojalitātes programmai, Klientam ir nepieciešams reģistrēties tiešsaistē un piekrist šiem Noteikumiem.

4. Maniveselibasdati.lv e-veikala punktu uzkrājums

4.1. Atbilstoši šiem Noteikumiem, veicot pirkumu, Klientam ir tiesības saņemt punktus vai izmantot punktus, lai norēķinātos par pirkumu.

4.2. Visiem Klientiem sākotnējais punktu uzkrājums ir 1% no pirkuma summas jeb sudraba līmenis.

4.3. Ja 1 (viena) gada laikā tiek savākti 250 punkti par pirkumiem, izmantojot Klienta Lojalitātes profilu, punktu uzkrājums tiek palielināts uz 3% (zelta līmenis).  Punktu uzkrājuma palielinājums tiek piemērots, sākot ar nākamo pirkumu pēc tā, kad ir sasniegts nākamais atlaides līmenis.

4.4. Maniveselibagasdati.lv e-veikala punkti Klienta Lojalitātes profilā uzkrājas, maksājot par pirkumu tīmekļa vietnē.

4.5. Punkti netiek uzkrāti, ja precei ir jau piemērota akcija Pērc divus + 1 saņem dāvanā.

4.6. Punkti netiek uzkrāti, ja par pirkumu norēķinās ar punktiem.

4.7. Lai saņemtu Maniveselibasdati.lv  lojalitātes punktus, Klientam pirms pirkuma veikšanas ir jāautorizējas.

4.8. Par pirkumiem saņemto Maniveselibasdati.lv punktu summa un Lojalitātes programmā uzkrāto punktu kopsumma tiek uzrādīta Klienta profilā https://www.maniveselibasdati.lv/mans-konts/mani-punkti/

4.9. Punktu krāšanas laiks ir 12 mēneši, kas tiek aprēķināts no brīža, kad tiek veikts pirkums. Par punktu dzēšanas termiņa tuvošanos klients tiek informēts, nosūtot e-pasta vēstuli uz Klienta reģistrēto lojalitātes programmas e-pasta adresi. Divpadsmitā mēneša pēdējā dienā, neizlietotie punkti tiek dzēsti no Klienta konta, un pēc šī datuma tie nevar tikt izmantoti.

4.10. Maniveselibasdati.lv e-veikalā savākto punktu skaits un sasniegtais lojalitātes līmenis (sudrabs vai zelts) tiek aprēķināts, pamatojoties uz iepriekšējā gada laikā veiktajiem pirkumiem. Jo lielāka ir iepriekšējo 12 mēnešu laikā veikto pirkumu kopsumma,  jo lielāks ir punktu uzkrājums Lojalitātes programmā. Ja, izmantojot Lojalitātes programmu, 12 mēnešus nav veikti pirkumi, atlaides koeficients vai punktu uzkrājums sākas atkal ar 1%.

4.11. Maniveselibasdati.lv  patur tiesības jebkurā brīdī grozīt punktu krāšanas procedūru, par to paziņojot tīmekļa vietnē https://www.maniveselibasdati.lv/mans-konts/mani-punkti/

5. Samaksa par pirkumiem, izmantojot Maniveselibasdati.lv punktus.

5.1. Uzkrātie punkti var tikt izmantoti Maniveselibasdati.lv e-veikalā, maksājot līdz 100% no pirkuma summas.

5.2. Maniveselibasdati.lv e-veikala Lojalitātes programmā uzkrātie punkti nevar tikt apmainīti pret naudu.

5.3. Punkti var tikt izmantoti, lai maksātu par jebkuru preci.

5.4. Maniveselibasdati.lv  jebkurā laikā drīkst mainīt preces un to cenas daļu, par kurām/kuru var maksāt, izmantojot punktus.

5.5. Katram pirkumam var tikt piemērota tikai viena atlaide, un atlaides nesummējas.

5.6. Izmantojot Maniveselibasdati.lv Lojalitātes programmu, 1 iztērētais EURO ir ekvivalents 1 maniveselibasdati.lv punktam. (1 maniveselibasdati.lv punkts ir ekvivalents 1 centam).

6. Personas datu apstrāde

6.1. Tiklīdz persona ir pievienojusies Maniveselibasdat.lv  lojalitātes programmai, maniveselibasdati.lv ir tiesības apstrādāt Klienta personas datus, pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) (turpmāk– Regula) 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu, t.i., lai izpildītu līgumu starp Klientu un Maniveselibasdati.lv, proti, lai ļautu Klientiem piedalīties Maniveselibasdati.lv  lojalitātes programmā. Šie personas dati ir:

6.1.1. personas dati, kas ļauj identificēt Klientu un atšķirt viņu no citiem Klientiem ar tādu pašu personvārdu, proti, Klienta vārds, uzvārds, reģistrētā e-pasta adrese lojalitātes programmai;

6.1.2. Klienta kontaktinformācija, kas ļauj informēt Klientu par viņa jauno paroli, lai pierakstītos Klienta kontā, par šo Noteikumu grozījumiem vai par citu Klientam svarīgu informāciju, kas nav tirgvedības informācija, proti, Klienta tālruņa numurs, e-pasta adrese, pasta adrese;

6.1.3. saraksts ar pirkumiem, kas veikti maniveselibasdati.lv e-veikalā, izmantojot Lojalitātes programmu, – lai aprēķinātu atlaides koeficientu un Maniveselibadati.lv punktu uzkrājumu, kas piemērojams katram Klienta pirkumam.

6.2. 6.1.1.punktā norādīto personas datu un 6.1.2. punktā norādītās e-pasta adreses un telefona iesniegšana ir priekšnoteikums, lai pievienotos lojalitātes programmai.

6.3. Klients var pārbaudīt visus 6.1. punktā uzskaitītos personas datus, pierakstoties savā Klienta profilā Tīmekļa vietnē www.maniveselibasdati.lv. Klients var mainīt savu vārdu, uzvārdu un kontaktinformāciju, pierakstoties savā Klienta kontā.

6.4. Maniveselibasdati.lv  apstrādā 6.1.1. un 6.1.2.punktā norādītos personas datus no to iesniegšanas pēc reģistrācijas lojalitātes programmai vai izmaiņām Klienta kontā. Maniveselibasdati.lv apstrādā 6.1.3. punktā norādītos personas datus attiecībā uz katru pirkumu, ja, veicot šo pirkumu, izmantojot Lojalitātes programmu.

6.5. Klients jebkurā laikā drīkst pieprasīt izstāties no Maniveselibasdati.lv e-veikala  lojalitātes programmas un izbeigt lojalitātes programmai iesniegto personas datu apstrādi vai tos dzēst. Šāds pieprasījums ir izdarāms: iesniedzot pa e-pastu info@maniveselibasdati.lv ar drošu elektronisko parakstu parakstītu iesniegumu, kas satur personas datus un lojalitātes programmā reģistrēto e-pasta adresi.

6.6. Maniveselibasdati.lv  izbeidz Klienta personas datu apstrādi pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk par 10 dienām pēc tam, kad saņemts Klienta pieprasījums izstāties no Maniveselibasdati.lv  lojalitātes programmas. Atļaujas atsaukšana neietekmē personas datu apstrādes likumību pirms atļaujas atsaukšanas.

6.7. Maniveselibasdati.lv  lojalitātes programmas gaitā apstrādāto datu pārzinis ir Future Medicine Group SIA, reģistrācijas numurs 40103164458, Rūpniecības iela 32b-1D, Rīga, LV-1045, Tālrunis +371 25141208, info@maniveselibasdati.lv

6.8. Maniveselibasdati.lv  nodrošina personas datu aizsardzību, izmantojot organizatoriskus, fiziskus un IT drošības pasākumus. Maniveselibasdat.lv  apliecina, ka ir veikti visi nepieciešamie pasākumi personas datu aizsardzībai un ka personas datu apstrāde tiek veikta tikai, lai sasniegtu personas datu apstrādes nolūkus.

6.9. Maniveselibasdat.lv  ļauj piekļūt personas datiem tikai tiem darbiniekiem, kas ir saņēmuši atbilstošus norādījumus un ir tiesīgi apstrādāt personas datus tikai tādā apjomā, kāds ir nepieciešams viņu pienākumu izpildei un personas datu apstrādes mērķu sasniegšanai.

6.10. Klients ir tiesīgs pārbaudīt savus lojalitātes programmas ietvaros turētos personas datus un saņemt papildu informāciju par savu personas datu apstrādi.

6.11. Klients jebkurā laikā drīkst iesniegt sūdzības par viņa datu apstrādi, tai skaitā pieprasījumu izbeigt personas datu apstrādi un dzēst, labot vai ierobežot savāktos personas datus, iesniegt iebildumus par personas datu apstrādi un pieprasīt nodot personas datus, ja šādas tiesības izriet no Regulas, Latvijas Republikas tiesību aktiem par personas datu aizsardzību vai citiem atbilstīgiem tiesību aktiem.